petak, 16.11.2007.

Ptice umiru pjevajući hitove Arcade Firea

Dugo sam se mislio hoću li uopće išta pisati o koncertu godine, jer ionako bih teško mogao prenijeti sve emocije koje sam proživljavao u ta dva sata bečke nirvane. Nije mi do recenzija i tipičnih dosadnjikavih putopisa, pa ću vam kroz par sličica dočarati atmosferu koja je pratila četiri lastfm (Digital_Ash, Shanti, Sparkthatbleed, te moja malenkost - Stroke74) kreature taj subotnji "studeni" dan.

Dakle, iz Zagreba smo krenuli dok je ranojutarnje sunce topilo mraz sa travnjaka uz Ljubljansku aveniju. Sjećam se da smo većinu puta slušali Becka, a tamo negdje oko Graza ugledao sam jedan veliki tamni namršteni oblak koji je sugerirao kako je vrijeme da se počne puštati glazba jednog od najvećih bendova današnjice. Od tog trenutka pratili su nas naizmjence snijeg i kiša što je stvorilo savršenu atmosferičnost poput one iz filma "Seven".

Po dolasku u Gasometer zonu nastaju ove tri fotke...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Tri smrznuta lica u podzemnoj ispod znaka SOS...

Image Hosted by ImageShack.us


Čak i kada ništa nisam konzumirao viđao sam bijele čovječuljke kako sa neba silaze...

Image Hosted by ImageShack.us


Leopold muzej...

Image Hosted by ImageShack.us


This monkey goes to heaven???

Image Hosted by ImageShack.us


Ova je za Xiolu...

Image Hosted by ImageShack.us


FLF & Stroke...

Image Hosted by ImageShack.us


Ashanti & Stroke...

Image Hosted by ImageShack.us


Pogled iz shoping centra...

Image Hosted by ImageShack.us


Talijanski restoran…FLF & Digital Ash...

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je pogled na mjesto u istom restoranu gdje smo morali stajati u redu kao u menzi; mjesto gdje mi je jedan čiko sa crvenom kapom svašta ubacivao u posudu jer sam cijelo vrijeme na njegove nerazumljive upite potvrdno klimao glavom...

Image Hosted by ImageShack.us


Starbucks – Digital Ash & Ashanti. Ova mi je fotka prejebena. Žena sa slike svjetska je prvakinja po broju posjećenih Indie koncerata, a jedno vrijeme je radila i kao glazbena kritičarka. U njenom pogledu, dok poput Davora Šukera dodiruje vratne žile kucavice, iscrtava se neizvjesnost, a pomalo i strah od nadolazeće koncertne noći. Muškarac sa slike kao da već zna kako će mu to biti najbolji koncert u životu, te odlučno pilji u nevidljivu paučinu na stropu...

Image Hosted by ImageShack.us


Predvorje Gasometer centra. U podnožju smo popili kavu prije koncerta. Za susjednim stolom ekipa iz ZG-a. Skužio sam među njima onog malog Dragaša. Nisam ga slikavao jer je deblji i ružniji od mene, pa da mi ne kvari koncepciju...

Image Hosted by ImageShack.us


Predgrupa Wild Light mi je na prvo slušanje zvučala skroz OK...

Image Hosted by ImageShack.us


Slika večeri – FLF & Rusulica (the best blogerica na ovim prostorima, a i šire)...

Image Hosted by ImageShack.us


Koncertne slike su uglavnom lošije kvalitete, pa ću ovdje izbaciti samo dvije da dočaraju dio atmosfere...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Na kraju koncerta ljudi se drže za glavu u nevjerici da je sve završilo, dok ljudi u šljemovima napadaju scensko zakulisje...

Image Hosted by ImageShack.us


Besplatna reklama momcima koji su pokrenuli sadržajem zanimljiv časopis Plan Be...

Image Hosted by ImageShack.us


Odjava posta – Strokecaster...

Image Hosted by ImageShack.us


Update : Zahvalio bih ekipi iz ZG-a (abecednim neredom : Joakim, Waterloo, M, Lutajući) na prekrasnih nekoliko dana druženja. Isto tako, zahvalio bih se i psu (onom većem, bezopasnijem) Joakimkinog momka koji nas je onu večer pokušao impresionirati točkom u kojoj je trebao iz zadimljene prostorije izaći kroz zatvorena staklena vrata a da ih pri tom ne razbije. Nije ih razbio, a bogami ni prošao.

Btw, da se nadovežem na psa : FLF se puno osvrtao zadnjih dana, a jedan od njegovih osvrta je i onaj o našem zajedničkom putovanju. Proćirite ako vam voljni trenutak dopusti.

Ova stvar ide za Ashantija sa kojim sam cijeli dan pjevušio njene uvodne taktove, a na koncertu je odsvirana kao zadnja...


- 23:55 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>